Plesenská stezka

cyklistický závod pro každého

Úvod Plesenská stezka Trasy závodů

Trasy závodů

Popis závodu – junioři a dospělí

Délka tratě cca 21 km, profil tratě zvlněný, na trase je 2x výjezd staré cesty od lihovaru na Žižkov a kilometrové táhlé stoupání lesem od osady Rybárna nad Dobroslavice. Trasa je vedena zčásti po asfaltovaných silnicích a cyklostezkách, zčásti po šotolinových polních a lesních cestách. Doporučujeme horská kola a cyklistické přilby – povinné!

Závod je uspořádán bez výluky dopravního provozu , je nutno dodržovat dopravní předpisy a dávat pozor na bezpečnost, nebezpečí kolize s jedoucími auty v některých úsecích. Start závodu je ze středu Plesné (dle pracovních prací v obcích se může měnit). Jede se starou cestou na Žižkov, kolem hřiště sjezd lesem na Suché luky (Mlýnek), kolem Koliby po cyklostezce do Martinova, dál po cyklostezce podél Opavice k loděnici, přejezd hlavní silnice pod mostem Děhylov – Hlučín, podél řeky na osadu Rybárna, přejezd zel. tratě, výjezd lesem nad Dobroslavice, po silnici směr Háj, na začátku lesa vlevo k hájence, přes Dobroslavice ke křížku u vysílače Rádia Čas, odbočení doprava lesem k bývalému koupališti v Plesné, po silnici přes Plesnou opět starou cestou na Žižkov a cíl u hřiště Sokola Plesná.

Trasa bude značená, u přejezdu silnic a hlavních odboček budou pořadatelé.